Založ si blog

Za foto východu vyhraj fotovoltiku, alebo ako VSE klame!!!

Zapojil som sa do sútaže VSE kde bolo prezentované, vyfoť východ slnka – pošli fotku a budeš zaradený do súťaže. Fotku bolo potrebné poslať do 31.3.2024, následne malo prebehnúť hlasovanie na facebookovej stránke od 05.04.2024 do 13.04.2024. Na moje prekvapenie ak prídete na stránku https://www.vse.sk/krasnyvychod a kliknete na odkaz na facebookovu stránku hodí Vás to na stránku https://www.facebook.com/TermoTeamVSE, ale k svojej fotografii som sa dopátrať nemohol!

VSE si zmenilo pravidlá počas súťaže, tak ako to už na Slovensku chodí. Do užšieho finále sa dostali len „vybrané“ fotografie, to znamená, že bola obmedzená možnosť hlasovať za všetky fotografie, ktoré boli poslané. „Smrdí“ to nekalým spôsobom a som znechutený, týmto štýlom správania spoločnosti – možno len jej zamestnancov. Takto si dlho budované dobré meno spoločnosti nezachováte. Ak máte problém dodržať základné pravidlá, potom súťaž nevyhlasujte vôbec! A keď už nemám možnosť súťaže sa zúčastniť, tak si frustráciu „vybíjam“ aspoň takto, neberte to ako zlú reklamu, pravidlá sú na to aby sa dodržiavali!!!

P.S. Asi prestúpim ku konkurencii, VSE už pre mňa nie je dôveryhodným partnerom 🙂

Testovanie PISA – úroveň školstva jedna veľká tragédia!!!

10.12.2023

Už dlhšie som tu nebol, a viem že týmto článkom zdvihnem žlč pedagogickým zamestnancom (učiteľom), ale snažím sa dnes opäť zafilozofovať. Koľko protestov tu bolo, ako sú naši učitelia zle finančne ohodnotení. Že oni vytvárajú našu budúcnosť, kedže učia naše ratolesti. Vždy som ich obhajoval, áno je to tak – deti sú naša budúcnosť AVŠAK, naša [...]

Sabinovský výber riaditeľa polikliniky – trošku si zakonšpirujem…

19.10.2022

Už dlhšie som sa nezaoberal vecami verejnými, ale dnes mi do očí „udrela“ ponuka na výber riaditeľa Sabinovskej Polikliniky. Pred časom mi zase „udrel“ do očí zoznam poslancov kandidujúcich v meste Sabinov. V tretom okrsku kandiduje istý p. Ernst, ktorý si pri svojom mene uviedol povolanie manažér polikliniky. Ako to? Začalo mi vŕtať v hlave, veď [...]

Dôchodky, II. pilier, garantované fondy?!

07.02.2022

Dnes mi prisiel výpis z DDS-ky. Kedže patrím skôr ku konzervatívnym sporiteľom, mám svoje úspory uložené v garantovanom fonde. Ešte prednedávnom nejaký pán Robert F. a jeho minister Jan R. tvrdili, že podla zákona xy sporitelia v týchto fondoch nemôžu ísť do mínusu! Ake však bolo moje prekvapenie, ked som sa pozrel do svojho výpisu a bum – 3% dole!!! Odhliadnuc od [...]

Tank / Gaza /

Netanjahu odmietol požiadavku Hamasu na ukončenie vojny. Izrael uzavrel dôležitý hraničný priechod s Gazou

05.05.2024 16:20

Politický vodca Hamasu Ismáíl Haníja obvinil Netanjahua zo sabotovanie snáh o sprostredkovanie dohody o prímerí.

Zuzana Čaputová

Čaputová sa nechystá do straníckej politiky. Chce zostať na Slovensku a byť užitočná pre spoločnosť

05.05.2024 16:00

Rozhodnutie nekandidovať opätovne na hlavu štátu neľutuje.

Rusko Toržók Putin prezident

Slovenská firma zaradená na sankčný zoznam USA predávala softvér do Ruska, jej majiteľ je zapojený do miliónovej kauzy so zmenkou v Moskve

05.05.2024 16:00

Podľa zistení Pravdy je majiteľom eseročky cudzinec, ktorý býva v Londýne a spoluvlastní schránkovú firmu, ktorá sa objavila aj v databáze Pandora Papers.

Kuba

Rusko verbuje do armády stovky Kubáncov, láka ich na vysoké platy a ruské pasy

05.05.2024 14:30

Od začiatku ruskej invázie vo februári 2022 sa údajne pripojili k ruským ozbrojeným silám stovky Kubáncov, vyplýva z uniknutých dokumentov.

fras

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 19317x
Priemerná čítanosť článkov: 3220x

Autor blogu

Kategórie